Fredag den 13:e

 
Idag var det ju fredag den 13:e. Dagen började bra med sovmorgon och sedan vände den till det sämre. Bussen från stan till skolan åkte iväg från oss trots att vi sprang och viftade... Vissa brukar vara shyssta och stanna, men inte den här chaffisen... aja, det ledde till att vi kom ca 10-15 minuter försent till luciatåget på skolan och fick stå i ett hörn och titta... Luciatåget var bra och resten av dagen blev också bra sen:) Vi hade ett litet hål efter lucian och sedan redovisning som gick helt ok. Sista lektionen hade vi inte, hade kompledigt! Wihooo! Så vi slutade vid halv 2. 
 
Efter skolan for jag till gymmet och värmde upp med 5 min rodd och sedan ca 20 minuter crosstrainer. Efter det tränade jag mina klena armar. Avslutade med stretching och sedan hallonproteinshake! 
 
Ikväll ska kanske jag och brorsan se Insidious (part one, eller vad den kallas) och bara ta det lugnt. 
Ha en bra fortsatt luciakväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0