Im back

 
Hej! Kom hem från Gran Canaria igår vid tvåtiden och har väldigt blandade känslor. Känns skönt att få träffa alla här hemma. Men jag trivdes verkligen där borta och ville verkligen inte åka hem. Nu kändes en vecka som alldeles för kort tid. Värmen, springturer på strandpromenaden, sola, äta hotellmat. Jag hade gärna stannat en eller två veckor till ;D När planet landade i Umeå och jag tittade ut så vaar det grått och slaskigt. Men det är ju ändå hemma, och här trivs jag bra! 
 
Idag har jag sett de sista avsnitten av julkalendern, kollat vad som kanske kan finnas på mellandagsrean jag ska på imorgon och hunnit med en 4,7 km promenad med Monet. När jag hade kanske 10 minuter hem så halkar jag och flyger typ en meter upp i luften och landar på isen, som ju är stenhård. Armbågen i marken först och sedan resten av sidan... Är blåslagen och har ett jack i armbågen nu... Men ska ändå ta mig iväg att gymma imorgon! Har ju inte gymmat på en vecka! OMG, Längtaar! 
 
Nu om typ 10 min ska vi till min mormor och äta middag och sedan får vi se vad vi gör mer där. Ha en bra kväll! Hejdå! 

Bilder från resan kommer snart, tror jag! 
 
Ställ frågor till frågestunden HÄR! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0