San Agustine

Tidsinställt inlägg
 
Nu sitter jag förmodligen på flygplatsen, jag ska till San Agustine på Canarie Öarna. Vi ska bo på AFI interclub atlantic.
 
Jag kommer vara borta en vecka och har fixat tidsinställda inlägg för hela veckan fram till den 28:e! Det kommer att komma 2 inlägg/dag klockan 12.00 och 16.00.Jag hoppas på att ni kommer kika in lite då och då! Under veckan kommer det att komma upp inlägg om allt möjligt spänannde, så håll utkik! Om det finns internet eller så där så kanske jag kommer att lägga upp bilder instagram, så följ mig om ni vill veta vad jag gör (om det fungerar). Jag heter anjajohansson där. Hoppas ni kommer att ha en bra vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0