Sankta Lucia

 
Gick idag upp och såg julkalendern och nu är det bara en timme ungefär tills bussen kommer. Idag är det lucia! Det som kommer att hända idag, vad jag vet, är lucia, redovisning och gym. Jag tror att det blir armar och lite mage idag.  Ikväll hoppas jag på att något roligt händer.
 
Igår hade jag sovmorgon och började 9.50 tror jag. Då hade jag foto och sedan var det bio med mediaklasserna. Vi var och såg IRL, som jag redan sett en gång. Efter det gick jag ett tag på stan och letade en "yogabh", utan resultat... Får leta vidare. Sedan gick jag och tränade ett tag på gymmet. Idag blev det rygg. Jag värmde upp med 5 min crosstrainer och ca 5 min (1km) rodd i maskin. 
 
Nu har jag ju gjort om igen på designen! Kan typ inte bestämma mig... HAhah
 
Ha en bra LUCIA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0