Nolås Bibbilina

Tidsinställt inlägg
 
Nolås Bibbilina
 
Det här är min 7-åriga Lejonhuvade dvärgvädur Bibbilina, kallas Bibbi. När vi skulle bestämma namn så fick vi en lapp med massor av namnförslag på B (hon är kull nummer två, därav B), och jag trodde att alla dem var mellannamn, haha. Jag gillade Bibbi jättemycket och valde därför att lägga till ett lina i slutet, därav Bibbilina. Hon fyller år den 13 april och är en mjuk liten kanin. Jag fick henne när jag var kring 10-11 år. Hon föddes samma dag som min kompis kanin Agnes. Vi hämtade dem tillsammans, och de var från samma uppfödare. Har väldigt mycket fina minnen med dem. 
Hon är supermjuk och jättesnäll, och jag gillar äver henne starkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0