favoriter

Dricka: Ramlösa Päron och Celsius

Mat: Ceasarsallad, gröt, smoothies och Yollibox!

Godis: Naturgodis: Kardemumma hasselnötter, Mörk choklad tranbär och choklad kokos!

 Bildkälla: Parrot´s

Sak: Typ gymmet (om det är en sak... haha), min säng och stavmixern som gör det möjligt att göra smoothies snabbt! Haha

Person: Alla mina nära och kära!

Plagg: Träningsbyxor

Blomma: Rosor är fina och luktar gott :) Haha

App: Instagram och Runkeeper

Skor: Springskorna, nike air pegasus +28 breathe och converse

Årstid: Sommar! 

Blogg: Jag tycker att mina vänners bloggar är kul att läsa och bloggen Fitspooration är bra! Hon lägger ut övningar och ska tydligen stå på scen och tävla i november!

Modell: Ingen aning... vet typ inga

Land: Hittills Spanien och Frankrike!

Bakelse: Hm...Bakelse vet jag inte om detta är men pistagebollarna är väldigt goda: inlägg här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0