mint and coral

Hej! Idag har varit min vilodag! Igår körde jag ett toppenpass, mage ocg rygg. Har lite träningsverk, brukar inte få så mycket i mage och rygg annars. Idag hade vi ingen engelska som sista lektion eftersom att läraren var sjuk, så vi slutade vid halv 12 eller va det var. Vi gick och åt och gick sedan till bussen som går 13.15. Sedan har jag tagit det ganska lugnt. Har precis gjort klart en challenge från denna blogg: emilias.nu
 
Imorgon blir det armar på gymmet och förhoppningsvis bio på kvällen. 
 
 
Nu snart ska jag beställa nike free run på nytt eftersom att de inte skickades/blev av förra gången vi beställde... Men nu hoppas jag att det inte kör ihop sig! Vill verkligen ha skojäklarna! Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0