despedida

 
Igår var en fullspäckad (säger man så? vet int) Hade julavslutning, samling och fika med klassen, stan (köpte ett linne) sedan gym med uppvärmning 10 minuter crosstrainer och sedan armstyrka med fria vikter och sist stretching). Sen åkte jag hem och fixade mig. klockan 17.00 kom Hanna hit och hjälpte mig med maten. Klockan 18.00 kom tjejerna hit och så hade vi julmiddag! Det var supertrevligt, vi pratade, körde musikquiz, åt och umgicks! Sedan när de hade farit (typ kring 11 ungefär) så städade jag undan resten och såg en bit av ett avsnitt av Under the dome och gick sedan och lade mig. 
 
Nu har jag just sett julkalendern och ska nu packa det sista, gå ut med monet, duscha och sedan fara! Håll utkik här på bloggen, det kommer att komma 2 inlägg per dag nu framöver till den 28:e!:) Ha det bra och godjul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0