Intervallpass på gymmet

 
Igår blev det inte att jag lade  mig så tidigt ändå... Satt uppe länge och ritade en julbild till min morfar. (Bilden kommer ni få se på julafton härpå bloggen)
 
Så imorse var jag ganska så trött... Vi fick sluta  ganska tidigt idag, så då gick jag till gymmet och körde ett 20 minuters intervallpass på löpbandet med snabbaste hastigheten på 11.5 och lägsta på 6.9. Sedan tränade jag lite mage och rygg. Åkte hem 14.10, skönt! Nu har jag fikat lite och snart ska jag nog börja packa lite smått! 
 
Ikväll ska jag verkligen försöka ta mig i säng ganska tidigt, trots att jag är ledig imorgon! (Skönt) Men jag ska försöka börja sova rekommenderad tid som är 8.5 - 10 timmar för de i min ålder (12-18). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0