Tips på tv-serier

Tidsinställt inlägg

 
 
DET HÄR ÄR MINA ABSOLUTA FAVORITSERIER!
 
Supernatural, ja vad ska jag säga? Världens bästa serie kanske? Såg nyligen klart alla avsnitt som finns ute för tillfället och jag vet inte var jag ska ta vägen... haha! Den har allt! Humor, spänning, skräck, sorg o.s.v! Vissa avsnitt är det nästan att jag inte vågade se, medan vissa sitter jag och skrattar åt! Att grabbarna är snygga och roliga är ju en rejäl bonus ;)
 
Jag har sett klart Dexter helt, riktigt bra och spännande! Det var ett par "plot-twists" och man visste verkligen inte vad som skulle ske, i alla fall inte jag!
 
The big bang theory kommer det fortfarande avsnitt till lite då och då på swefilmer.se och den serien är riktigt rolig! Nog för att man kanske inte fattar alla vetenskapliga referenser och sånt men ändå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0