You learn

Körde den här maskinen/övningen igår
 
Idag har jag fått mitt engelskatal om träning och hälsa gjort och även tagit vilodag. Slutade vid 13.30 och tog 14.10 bussen hem. Nu har jag sett gårdagens avsnitt av paradise hotel och även lite supernatural. 

Igår tränade jag ben+rumpa på gymmet. Just nu är jag väl inte superstark i benen, men det tar väl sig! Efter nyår ska jag lägga ihop något slags schema, samt föra "träningsdagbok" på ett eller annat sätt. Blir som ett nyårslöfte! Nu är det ju inte länge kvar till 2014! 
På kväällen for jag ut mmed vovven och sprang ca 20 minuter, men det var väldigt halt, så speciellt fort gick det inte! Hahah
 
Jag kom på att jag måste börja tänka ut ett par färdiga inlägg för en vecka!! Något speciellt inlägg ni skulle vilja se? Kommer nog bli lite tips och inspiration!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tränings tips! Tips på övningar :)

2013-12-13 @ 12:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0