15 saker om mig

Tidsinställt inlägg
 
 
 
15 saker om mig:
 
  1. Jag är ca 178-179cm  lång
  2. Jag kan verkligen inte läsa om det är någon som pratar
  3. Jag älskar Protein- och bananpannkakor, men jag lyckas nästan alltid göra så att de går sönder när jag steker dem
  4. Jag har fyra hål i öronen
  5. Jag skriver dagbok varje kväll
  6. Mango, banan och päron är mina favoritfrukter
  7. Jag gillar att se och känna resultat av min träning
  8. Jag tycker om träningsvärk ibland
  9. Jag älskar Yollibox
  10. Hallon och svarta vinbär är mina favoritbär
  11. Jag älskar mina vänner jättemycket
  12. En period stickade jag nästan hela tiden
  13. Jag brukar spela tetris samtidigt som jag ser på serier/filmer
  14. Jag brukar sjunga när jag är ute och går i skogen eller är ensam
  15. Jag tycker att det är jättejobbigt att träna i utsläppt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0