Dagens armpass

Äntligen fredag! Efter en lång skoldag for jag och gjorde det jag väntat på, tränade. Idag körde jag ett armpass. 

Biceps curls (skivstång) - 4x12
Hammer curls (hantlar) - 4x12
Dips på bänk - 4x12
Triceps med rep - 4x12
Triceps med stång - 4x12
Triceps press (maskin) - 4x12

Förra gången jag körde detta pass så hade jag rejäl träningsverk (typ halva semestern i Gran Canaria... haha) Så det är riktigt effektivt och bra tycker jag. Det är Hannas pass som jag också kör! 
 
Sedan stretchade jag, drack proteinshake och gick sen till Ica och köpte en Yollibox då det är fredag, men ska även spara till helgen. Jag köpte även en banan som jag åt på bussen, jordnötssmör och 70% mintchoklad. Sedan hade jag lite tid kvar tills bussen gick, så jag gick till H&M och kikade lite. Hittade en träningsbh. Jag har letat denna modell länge (med tunna axelband, kallas det Yogabh? Vet inte) Den kostade 149 kr och det tycker jag är mycket rimligt!:) 
 
 
 
Nu har jag sett Studio Paradise och ätit typ 1/5 av yolliboxen tillsammans med frysta hallon och riven mintchoklad! MUMS!!
Ha en fortsatt bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

SNYGG TRÄNINGSBH OCH BRA PRIS! Tror jag också måste kolla på den hihi;)

Svar: Den är skön också! Gör det!:)
Anja Johansson

2014-01-11 @ 01:39:56
URL: http://hannaolofsson.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0