Don´t be anti, just be pro

Idag åkte jag in till gymmet vid 11 tiden och körde ett armpass. Jag hade lång tid på mig och så här såg passet ut:
Hade min tuffa tröja! Don´t be anti, just be pro! Haha
 
Värmde upp med 10 minuter löpning 9.0 km/h
 
Sedan styrka med fokus på armar, rygg och axlar.
Bicepscurls - 12x5 
Hammercurls - 12x4
Dips på bänk - 12x4
Triceps m. rep - 2x12 + 2x15
Triceps m. stång - 4x15
Triceps press - 12x4
Hantellyft åt sidan/Deltoid raises - 4x12
Hantellyft uppåt - 12x4
Lat pull - 12x4
"rodd" - 12x4
Back extension - 12x4
Low row - 12x4
Shoulder press - 12x3
Pull down - 12x4
 
Sedan rask gång 7.0 km/h i 15 minuter och avslutade med stretching. 
 

Efter gymmet hade jag ändå en del tid kvar så jag gick på stan ett tag och hittade tre saker som jag kanske lägger ut på bloggen imorgon. 
 
Ikväll ska vi till min mormor på middag, och hon lagar så god mat! ;) 
 
Juste! Jag har gjort en till blogg som jag kanske ska flytta över till. http://anjajohansson.for.me/
Men jag ska vänta tills mina inlägg är flyttade till den bloggen, har skickat ett mail. Mer info kommer senare om det i alla fall!:) 

Ha en bra söndagskväll allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0